2.32 Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011 – “Halbike” & “Street Ride” Together

Αυτή την Τετάρτη θα μας συναντήσουν οι Ποδηλάτες Αλσούπολης ( Street Ride και θα  κάνουμε βόλτα μάζι.

Η πρόταση για την απο κοινού βόλτα είναι η παρακάτω περίπου 18,7 χλμ :

http://www.bikely.com/maps/bike-path/26-1-2011-Together

Η συνολική διαδρομή που θα κάνουν οι Street-Riders

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&msid=209669564776844341830.00049a6d8f77754997f19&ll=38.035653,23.827629&spn=0.076661,0.154495&source=embed

ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ: Σταθμός Προαστιακού Λ. Πεντέλης 20:15– Αναχώρηση 20:30

28 responses to “2.32 Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011 – “Halbike” & “Street Ride” Together”

  1. Η ευχάριστη διαδρομή και παρέα μας κράτησε κοντά σε όλη την διάρκεια της βόλτας παρά το φοβερό κρύο.

    Νομίζω πως αυτό είναι πολύ σημαντικό. Σίγουρα θα βρεθούμε πάλι για ποδήλατο.

    Καλή συνέχεια σε όλους,
    Ποδηλάτες Αλσούπολης

  2. χθες ηταν ολα super,
    αλλα μετα τα σουβλακια στα μελισσια μεχρι παπαγου το δαγκωσα !!!

  3. ακομα τριβω τα χερια και τα ποδια μου.
    Το δαγκωσαμε εχτες…

  4. ναι με ζεστη ομως.!!!
    θεμη ειχανε παγωσει τα παντα πανω μου.καλα που πλακωθηκα μετα στα σουβλακια και ζεσταθηκα λιγο.

    1. Τον καιρό δεν μπορούμε να τον ρυθμίσουμε 😉 Ευτυχώς δεν φύσαγε χτές βράδυ.

  5. Σίγουρα θα ξανακάνουμε κοινή βόλτα με τα παιδία απο την Αλσούπολη!

  6. Γμτ δε θα ρθω στην κοινή βόλτα σήμερα. Κρυωμένη και χωρίς προαστιακό θέλω κοντά μια ώρα παραπάνω για το πηγαινέλα και θα ναι υπερβολή να κάτσω κι άλλο έξω. 😦 Ε, αν είναι καλά παιδιά θα το ξανακάνουμε :-p

  7. Αναλογα με πόσα άτομα θα είμαστε συνολικά!! 😉

  8. Θεμη κανονισε σημερα να δωσεις πιο γρηγορο ρυθμο γιατι αν παμε παλι με 7χλμ θα γινουμε παγοκολωνες

  9. Αυτο που πηραμε μαζι στο κωλαδικο της μιχαλακοπουλου.
    ναι τζουτζουκο αυτο θα βαλω

  10. Ρε gemakar ειμαι kai αντρας αβυσαλεως εγω.
    θα σε δω το βραδυ πιστευω???

    1. επειδη κρυωνεις, το βραδυ βαλε το μαλλινο στριγκακι σου και σε περιμενω:-)

  11. εχθες βγηκα κατα τις 17.30 και εμεινα μεχρι τις 19.30.αν δεν εκανα γρηγορο ποδηλατο θα ειχα πεθανει απο το κρυο.
    οποτε…σημερα μονο στις 20.15
    HALIBIKE RULES

    1. γεια σου ρε Αντωνη παλικαρι!

  12. Θα παει κανεις με τους ποδηλατες αλσουπολης απο την αρχη… ???

    1. Kalhmereees!!!

      Egw thelw na paw, an prolavw.. An fygw 5 apo doyleia dhladh tha prolavw.. alla epeidh to blepw dyskolo na fygw 5 etsi pws paei h mera, xlwmo na prolavw.. klaps…

      Opote mallon den mporeis na basisteis me sigoyria se ayto… 😦

  13. Θεμη-Θεε μας-οδη-γη-σε-μας !!!

    Και εγω ψηνομαι να παω απο τις 6:30 ολ. σταδιο…

  14. paidia epeidi ego dn katalava tora.to rantevou mas (gia tous halbike) tha einai klassika 8:30 proastiako i 6:30 olympiako stadio?
    epeidi dn bgainei kai poly noima apo tous xartes..
    eidika to deytero link dn deixnei kati

    1. το halbike ξεκιναει 8.30 και κανει την κοκκινη διαδρομη

  15. gemakar

    νωρις εννοω στις 18.30 ολυμπιακο σταδιο

    το οτι θα κανει ψοφο παλιοτερα δεν σε ενοχλουσε

    σε ευχαριστω για τα χρονια σου πολλα και παλι

    και τελευταιο και εμενα μου ελλειψες
    Εισαι πολυ γαλυφης και παντοτε με καταφερνεις.αχχχ αλητη μου
    Λοιπον τερμα οι μ@λ@κιες τεταρτη να βρεθουμε πιο νωρις να παμε ολυμπικαο σταδι0 6.30???

    1. θα προσπαθησω και μαλλον ειμαι μεσα αλλα για πιο σιγουρα να μιλησουμε νωρις την τεταρτη.
      Αυτοι ξεκινανε 6.30 εμεις θα πρεπει να ξεκινησουμε κατα τις 6.00

  16. Βουρρρρ και παμε!!! Ωραια ιδεα!!! Μπραβο παιδια!!!

  17. Makmar (από Γεράσιμος Μ.) Avatar
    Makmar (από Γεράσιμος Μ.)

    Τα σωστά να λέγονται… 🙂 🙂

  18. Αν και δεν μου αρεσει να κολακευω,
    παρατηρωντας κανεις τις διαδρομες των δυο ομαδων την τεταρτη θα καταλαβει ποσο σημαντικη ειναι η συμβολη του Θεμη στο Ηalbike.
    Τα παιδια απο την Αλσουπολη ειναι συνεχεια σε λεωφορους ενω το Ηal περναει ολο απο δρομους ηπιας κυκλοφοριας,ποδηλατοδρομους,παρκα,πλατειες και ΕΚΚΛΗΣΑΚΙΑ.!!!!!
    Νομιζω οτι οφειλουμε ολοι ενα ευχαριστω στον κολαουζο*μας γιατι η αληθεια ειναι οτι ολοι στη βολτα μπορουν να ειναι χαλαροι εκτος απο τον ιδιο που εχει την ευθυνη ολων μας.(Οδηγησα μια διαδρομη με τον Ηλια και τον Αντωνη οταν ελειπε ο Θεμης στο ολυμπ.σταδιο και δεν μου ηταν και πολυ ευχαριστο).

    *κολαουζος:αυτος που προπορευεται και δειχνει το δρομο προς ενα τοπο,ο οδηγος.
    ΕΤΥΜ. τουρκ. kilavuz

    1. Και εγώ ψηφίζω Θέμη με 1000!!!!!

    2. (Οδηγησα μια διαδρομη με τον Ηλια και τον Αντωνη οταν ελειπε ο Θεμης στο ολυμπ.σταδιο και δεν μου ηταν και πολυ ευχαριστο).

      και εγω νομιζα οτι με αγαπαγες????
      ατιμε με πληγωσες

      gemakar καλως ορισες
      θα ξεκινησουμε απο νωρις την τεταρτη??

    3. 1.οταν λες νωρις τι ακριβως εννοεις?

      2.την τεταρτη θα κανει ψοφο.

      3.δεν ξερω αν το ειδες αλλα εστω και με καθυστερηση σου εστειλα χρονια πολλα.

      4.δεν μου ηταν πολυ ευχαριστο γιατι ηταν και ο ηλιας μαζι.Εγω ηθελα να σου δοθω αποκλειστικα:-)

    4. Αχχ, έρωτες!!!! 🙂