2.43 Τετάρτη 13 Απριλίου 2011 Αγία Παρασκευή

ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ: Σταθμός Προαστιακού Λ. Πεντέλης 20:15– Αναχώρηση 20:30

By Hal-biker

33 comments on “2.43 Τετάρτη 13 Απριλίου 2011 Αγία Παρασκευή

  1. To halbike δεν προκειται να γινει ποτε freeday…
    Γιατι ειναι πιο απαιτητικο , δυσκολο, μεγαλων αποστασεων και απιστευτων μουαγιεν ειδικα μετα την αγορα της νεου τεχνολογικου δημιουργηματος απο τον αρχηγο και το ελαφρωμα κατα 28 γραμμαρια (1 πλαστικο ελεφαντακι κουδουνιστρα) απο το ποδηλατο του gemakar.

  2. Αλλοι τρωνε λεφτα, αλλοι τρωνε σουβλακια μετα το Halbike, αλλοι τους τρωνε τα σαλιγκαρια (Christo εχω μια σπανια ποικιλια στο κηπο αν σε ενδιαφερει)!!! Μονο εγω μενω νυστικος!!! 😦

    • Εχεις τσακίσει τα Burgers και τις κρεπες με ferrari εεε Ferrero ηθελα να πω 🙂

  3. Τελικά πλάκα έχει.
    Γλυκά μου παιδιά όταν είπα ότι το halbike έγινε freeday εννοούσα από πλευράς κόσμου και όχι λόγω συμπεριφοράς. Αν εγώ αντιληφθώ κάποιον να κάνει καγκουριές στο halbike να το ξέρετε θα παίσουν καρπαζιές….
    Αυτά για να εξηγούμαστε

    επίσης…
    ”ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ”

  4. δεν μου τους δειξατε….αχ και ειχα κατι νευρα απο την δουλεια.

  5. 3 ποδηλάτες ήταν που κάναν αυτο που αποκαλείς συμπεριφορά free day αλλά επειδή ήμουν μπροστά δεν είδα κανέναν να πάει και με ευγενικό τρόπο να τους δώσει να καταλάβουν το λάθος, καθώς τα παιδιά είναι και συχνοί ποδηλάτες στο hal bike. (εκτός απο θέμη)

Comments are closed.