3.16 Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011 – Νέα Ερυθραία

ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ: Σταθμός Προαστιακού Λ. Πεντέλης 20:15– Αναχώρηση 20:30

Πρόταση Διαδρομής

http://ridewithgps.com/routes/799474

Περίπου 21,3 χλμ

 

 

13 comments on “3.16 Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011 – Νέα Ερυθραία

  1. …την εχω τσεκαρει τη βολτα και ειναι φανταστικη, αλλα λογω ανηφορας,δεν τολμησα να την αναφερω.
    Μηπως να το ξανασκεφτω?
    Θεμη λες να το παλεψουμε?Να μη χαλασουμε και το χατηρι του Κων/νου.

    • Αλήθεια την έκανα τη βόλτα (το είπα στο Θέμη). Η ανηφόρα δεν παίζεται. ΤΕΛΟΣ !!!! 2 στάσεις έκανα (αν και η μια ήταν για την θέα) Όχι Gemakar Αν μείνει κάποιος εκεί, τα παρατήσει ρε παιδάκι μου. πως γυρίζει ????? Πίσω από το βουνό ???? Να πάμε μόνοι μας Ναι …… Με το κόσμο ΟΧΙ

      Άποψη μου ΟΚ. Αλλα μέσα !!!!

    • “…στο μόνοι μας…. ” με τον Κωνσταντίνο και τον Vass Papanikolaou εννοείτε !!!!!!

  2. http://ridewithgps.com/routes/800491 προταση για μια απο τις επομενες βολτες στο τερμα ειναι ο καταρακτης πεντελης.ναι εχει και καταρακτη η πεντελη στο ντραφι.η επιστροφη ειναι λιγο ανηφορικη βεβαια.μακαρι να αλλαξει η μερα που εχω μαθημα ωστε να ερχομαι και εγω στις βολτες

  3. 21,3 Kmh ????? Αλήθεια λες ???? Είσαι σίγουρος ?????

    ΑΑΑΑΑΑχχχχχχχ (γυναικεία αναφώνηση) δεν μπορώ !!!! Ειναι πολλάάάάά (πιο γυναικεία, πιο τρυφεράάάάά !!!!)….

    Κύριε Θέμηηηηηη …. θα μας κακομάθετε !!!!

Comments are closed.