3.38 Τετάρτη 2 Μαϊού 2012 Φιλοθέη

ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ: Σταθμός Προαστιακού Λ. Πεντέλης 20:15– Αναχώρηση 20:30

http://ridewithgps.com/routes/1039121

Πρόταση διαδρομής 16,9 χλμ περίπου

7 comments on “3.38 Τετάρτη 2 Μαϊού 2012 Φιλοθέη

  1. καλησπερα…
    με φιλικη διαθεση παντα,δε μ αρεσει να επιτιθεμαι σε κανεναν
    1ον.ειμαι εθελοντης δωρητης οργανων ευχαριστω
    2ον.μια ερωτηση εκανα αν πρεπει να εχω κατι συγκεκριμενο για να ακολουθησω
    3ον.τι δικαιολογια βρηκα και σε τι?
    4ον.για την ασφαλεια μου ενδιαφερομαι και προσπαθω να προσεχω

    περα απ αυτα…πολυ ωραια η βολτα,μεγαλη η παρεα,τελεια οργανωση και συνεχιστε ετσι…

    • Η απάντηση μου (εκτός της απολυτά σοβαρής άποψης οτι πρέπει να φοράς κράνος για ευνοήτους λόγους) είχε και χιουμοριστική διάθεση. Είναι σαφές ότι στο θέμα χιούμορ πρέπει να το δουλέψω περισσότερο !!!!

    • δεκτη και σεβαστη απολυτα…οταν μπορεσω θα παρω κρανακι…επιβαλλεται…
      see you on the next ride…καλο σ/κ σε ολους 🙂

      Υ.Γ.!!!προσοχη που θα την ριξετε την κυριακη!!!

    • Μια καστανομαυρομάλλα …. μου εχει καψει την καρδια !!!!!!! Εκει θα τα ριξω την Κυριακη !!!!! Ποδηλάτησα …. όχι τίποτα άλλο !!!

  2. καλησπερα…λεω σημερα να ακολουθησω την 1η μου ποδηλατοβολτα μαζι σας.ισχυει κανονικα το μερος και η ωρα?πρεπει να εχω κατι μαζι μου υποχρεωτικα οπως κρανος η οτιδηποτε?

    • Ζητάμε εμείς συγγνώμη για την απίστευτη καθυστέρηση στην απάντηση… Θα φροντίσουμε να μην ξαναγίνει ….. Στην ερώτηση σου …. για ώρα και μέρος …. ναι δεν αλλάζει …… στην ερώτηση σου για το κράνος …… δεν σε ξέρω …. άλλα δεν βρίσκω κανένα λόγο …. στα καλά καθούμενα …. να γίνεις εθελοντής δωρητής οργάνων. Είναι αλήθεια οτι είναι προσφορά ζωής (και πρέπει να γίνεις) ….. αλλά εθελοντής γιατί δεν φοράς κράνος ??? Είναι απλά χαζομάρα ….. βλακεία !!!!!! Βρες καλύτερη δικαιολογία !!!!

      ΥΓ. Οι απόψεις που εκφράζονται είναι προσωπικές !!!!

Comments are closed.